- 05 mei 2017
Zalando overweegt flagshipstores
Zalando overweegt flagshipstores om klanten ook offline service te bieden Rubin Ritter, co-ceo van Zalando, het online modeplatform, heeft aan het Duitse Manager Magazin laten weten dat het bedrijf overweegt flagshipstores te openen in Londen, Parijs en Berlijn. “In deze steden hebben we echte fans die veel tijd met ons doorbrengen en veel bestellen”, vertelt hij. “Voor hen zou het interessant zijn om het merk ook offline te ervaren.” De eerste stappen hiernaar zijn reeds gezet met het opkopen van de vakbeurs Bread & Butter en het overnemen van de basketbalspecialist Kickz. 3D-printen zal volgens Ritter voor een grote verandering zorgen in de mode-industrie. “Het zou een groot voordeel zijn als we in Berlijn bijvoorbeeld goedlopende sneakers kunnen bijdrukken”, legt hij uit. De online moderetailer denkt er zelfs aan een fabrieksdivisie op te zetten waar kleine en middelgrote merken geholpen worden met 3D-printen. “3D-printen kan naast ons logistieke en fulfilmentaanbod ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.