De retailmarkt bevindt zich in woelig vaarwater. Professor Gino Van Ossel schetst in onze nieuwste editie hoe zelfstandige winkels zich kunnen wapenen in het oog van de ‘Perfecte Storm’. Daarnaast ontdek je hoe sociale media niet enkel een uithangbord zijn, maar een krachtig verlengstuk van je fysieke winkel vormen.
Tom D'Halluin
Hoofdredacteur
Gino Van Ossel: "Retailmarkt zit in oog van Perfecte Storm"
De klassieke retail staat onder druk. Professor Gino Van Ossel, verbonden aan de Vlerick Business School, deelt daarover graag zijn visie. Hij is expert in consumentengedrag, e-commerce en omnichannelstrategieën en is een veelgevraagd spreker en adviseur in de sector.
Sociale media als verlengstuk van je fysieke winkel
Online zichtbaar zijn is vandaag geen luxe meer, maar een logische stap voor wie een winkel uitbaat. Ook u kunt via sociale media uw bereik vergroten, nieuwe klanten aantrekken en het contact met bestaande klanten versterken.
Verbruikt u meer dan 100.000 kWh per jaar? Mijnenergie.be helpt ook grootverbruikers besparen. Vergelijk eenvoudig offertes op maat van uw bedrijf en verlaag uw energiefactuur.
Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.