- 24 april 2017
Nieuwe webshop Duifhuizen
Nieuwe webshop Duifhuizen onderdeel van herpositionering De tassen- en kofferketen blijft werken aan de herpositionering van het bedrijf. Na het verbouwen van een aantal filialen, lanceren ze nu hun vernieuwde webshop. In samenwerking met ISM eCompany en Guilty People willen ze de customer en de klantbehoeftes, zowel offline als online, zo goed mogelijk invullen. De vernieuwde website focust op de drie kernwaardes van Duifhuizen: persoonlijk, verrassend en servicegericht. “Onze klant verdient dezelfde behandeling op de webshop als dat ze in de fysieke winkels van onze specialisten ontvangen. We kijken continu naar de wensen van de klant en hoe we deze nog beter kunnen invullen. In de nabije toekomst gaan we met video content werken, daar is veel vraag naar. Met het re-design kunnen wij nu in die behoefte voorzien", aldus Mark van der Stokker, e-commerce manager.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.